Profesorka - Freida McFadden, Motýľ, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Chirurg 
CZ
Martinus
Martinusáčka odporúča 5

Kariéra špičkového odborníka na pražské klinice předčasně skončila kvůli jednomu karambolu s alkoholem a následky teď musí nést nejen on, ale i jeho věčně nespokojená žena a dospívající děti. Životní ani finanční...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    12,29 €
    Ihneď na stiahnutie

Piate evanjelium

Stratené evanjelium, kontroverzná relikvia a posledné želanie zomierajúceho pápeža. To sú tri dôvody, pre ktoré sa dvaja bratia – vatikánski kňazi – podujmú rozlúsknuť najväčšiu záhadu v dejinách kresťanstva...

  • E-knihaEPUBMOBI
    13,50 €
    Ihneď na stiahnutie

Ostrov

Čo majú spoločné záhadné úmrtia spisovateľov, cintorín písacích strojov, ukradnuté rukopisy a tajomný symbol Ø? Strhujúci nový román autora bestselleru „Vtedy v Lošonci“ je o písaní a sile fantázie.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    8,49 €
    Ihneď na stiahnutie

Náruživý tenista 
CZ

Zažíváte někdy záhadné nebo nevysvětlitelné věci? Nebo ještě lépe: přijde k vám občas na návštěvu duch? Nečekaně a kdy jemu se zlíbí? Je pokojný a povídavý, nebo provádí zlomyslné kousky? Pokud ano, pak jsou povídky Jeroma...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    6,32 €
    Ihneď na stiahnutie

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať



Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Keď človek niekoho miluje, vzniká mnoho nových strachov, o akých predtým nemal ani tušenia. “

Čas žitia a čas umierania - Erich Maria Remarque, 2005
Čas žitia a čas umierania
Erich Maria Remarque