+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe)
Snažíte sa
vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte
návod, ktorý vám celý proces ukáže
krok za krokom? Práve ste ho našli.
Vďaka praktickej príručke
Ako vymyslieť názov firmy sa svojpomocne naučíte, ako pri tvorbe využívať napríklad spájanie slov do novotvarov, ako vytvoriť názov cez skratky, mená zakladateľov, asociácie, cudzie jazyky, či pomocou geografie a slovných hračiek.
Kniha vám ukáže, ako na úvodný
brainstorming. Všetky konkrétne postupy v nej nájdete doplnené o
príklady z praxe.
Vďaka nim objavíte aj
príbehy za názvami známych i menej známych značiek, vyhnete sa najčastejším chybám pri tvorbe názvu a budete vedieť aj to, aké praktické kroky treba podniknúť, keď už ste svoj názov vymysleli.
Viete si overiť, či ho už niekto nepoužíva? Prečo je dôležitá
internetová doména a aké koncovky si objednať? Ako si názov právne ochrániť? Viete, čo je to
registrovaná ochranná známka? A čo
používateľské mená na sociálnych sieťach?
Týmto všetkým to ale zďaleka nekončí. Po desiatkach strán nabitých konkrétnymi postupmi prichádza na rad
ďalšia nádielka praktických tipov. Dozviete sa, ako ďalej pokračovať v tvorbe značky a ako (si) vytvoriť
logo, ako funguje
komunikácia značky, z ktorej sa môže stať lovebrand a ako na
chytľavý copywriting či
storytelling značky.
Väčšina teoretických brandingových príručiek vám do detailov rozpovie, aké vlastnosti by mal mať názov vašej firmy. Nepovie vám ale konkrétny postup, ako ho vymyslieť. Táto kniha je iná.
Získate vďaka nej
10+ rokov know-how autorky, ktorá vytvára názvy firiem pre klientov z celého sveta, viedla desiatky seminárov o namingu a o tvorbe brandu prednášala na konferenciách.
Nový názov firmy tak zvládnete vymyslieť sami bez toho, aby ste platili stovky či tisíce eur brandingovým agentúram. Postačí vám malá investícia do tejto knihy, váš čas a štipka kreativity.
PDF verzia knihy obsahuje aj EXTRA BONUSY ZADARMO – 34-stranové pracovné listy, ktoré využijete pri čítaní knihy, vypracovávaní úloh a tvorbe vášho vlastného názvu. Pracovné listy si môžete vytlačiť, alebo ich použiť ako vzor (samostatne sú nepredajné).